Tuesday, December 14, 2010

only you can make me mad (;

assalamualaikum my sweetie blog ever (; hmm ~ nothing special today lol . cuma agak kecik hati dengan si dia , entahlah , rasanya tanpa sebab kott , hehe , gila kan ? tengok tajuk laaa , dia je yang boleh buat aku gila , orang lain takboleh , frankly speaking , ALIFF HAZIQ je yang boleh buat aku touching dan terasa hati dengan mudah , pelik betul , padahal takde perkara yang teruk sangat pon sampai nak lebihlebih , ya , aku sangat sayangkan dia , and thats why aku agak senang nak terasa hati dengan dia , benda simple pon aku naik angin , kalau orang lain tu aku KUAT DAN HEBAT , hehe ;DD betulah kata orang , cinta tu kadag-kadang buat kita jadi manusia paling pelik tanpa kita sedari (; so , you all macamana ? cinta membuatkan korang jadi apa ? fikir-fikirkan lahh ye , selamat beramal :DD

No comments:

Post a Comment