Thursday, December 16, 2010

apa itu J bagi kami ?

ehem , what is J ? J stand for JEALOUS Okay :D ya , kami tersangat la kuat J , lagilagi si dia , walaupun aku tau dia kerap sorok kan hal sebenar and tak mengaku , tapi aku tau dia memang J :D takpe , J tanda sayang kan ALIFF HAZIQ ? hehe . its normal right bila kita J dengan orang yang kita sayang bila ada orang lain dekatdekat or kacaukacau daun ? kalau aku , MENGAMOK okay :P ya , lantaklah orang nak cakap yang aku ni terlalu obses dengan ALIFF HAZIQ , memang aku OBSES SANGAT dengan dia , hidup aku memang untuk dia je , so , aku tak kisah apa orang nak cakap , peduli apa aku , kan ? err , malas lah nak cerita panjang-panjang , aku nak study kejap , ada benda aku nak cerita , i'll be back ! :DD
LOVE YOU ALIFF HAZIQ 

  

No comments:

Post a Comment