Saturday, December 18, 2010

date ke 18 kami :D

hey semuaa ! harini sangatsangat lah gembira sebab harini date ke 18 kami :D sangat seronok tau takk ! kami pergi Mid Valley jea , jalanjalan , watched Narnia , ate Mcd , and etc :) im so happy right now coz setelah tiga minggu menahan rindu , akhirnyaaa ! HAHA , macam-macam pengalaman harini , gembira , sedih , seronok , semua ada ! macammacam ada :P HAHA . inilah sebahagian pic yang kami sempat tangkap untuk tontonan 18 tahun ke atas sahaja okay , HAHA . 

 dalam TRAIN , sempat lagikk :D


beliau jarang memberikan aksi sebegini .
dia ni malu sikit nak bergambar :DD


comel kan bebear ni , macam you ALIFF HAZIQ !


 manja lah konon :P


senyum tak berapa nak cantik sebab dia kata peha aku BESAR :((


hehe , thats all my dear friends yang dapat aku kongsikan kebahagiaan aku semalam , aku harap next time aku dapat kongsikan lagi kegembiraan aku ni , hehe , im gonna miss that moment and I WILL LOVE YOU FOREVER ALIFF HAZIQ . trust me , there is no one can replace you , thats my promise .

1 comment: